12 Mayıs 2012 Cumartesi

sebepsiz bir hiçlik duygusuna gebeyim bugünlerde,,,
birgün diğer günü kovalarken içimde büyüyor,
sebep yokken gözlerim doluyor,
öfkeme bahanelerimi eklerken buluyorum kendimi,,,
her adımda bir daha yorgun düşüyorum sonra
bir yaşlı kadar ağır adımlarla çıkıyorum merdivenleri
nefesim kesilecek gibi,,,
hiçbir insan yanıltmıyor beni,
ve kimseden zerre beklentim yok,
çünkü beklentiler yorar insanı kırar paralar çoğu zaman
aşkla hiç aram yok ne zamandır,kalbimi bir gözle buluşup çarpması
diye bir olay yok bedenimde...
sokakta ele ele tutuşan hiçbir çifte imrenmiyorum mesala,
kafasını omzuna yaslamıs sevdıgının bıseyler anlatan kız ilgimi çekmiyor,
filmlerdeki gözyaşları hep sahte gelmiştir zaten iki damla ağlamak der geçerim ben,,,
sonra ben kimseyi özlemiyorum ki...

Hiç yorum yok: