17 Şubat 2012 Cuma

kalanda sürgün....

    terkedenler için seçimler yapılmış,alınacak kararlrının bütünü alınmıştır...kalan içinse tek bir seçenek kalmıştır,seçilen  yolu öyle yada böyle  devam ettirmek...yol ki uzar gider,her yol ki çıkmaz değildir,çıkılamaz değildir...kalanın canı yanar hep,yas tutmak çoğu kez kalana düşer...kalan öldürür içinde katili hep kendini bilir olmayan aşkın...bahaneler uydurur,amalara keşkelere sığınır...sebepleri nedenlerle pekiştirir durur...
   boşluklarsa hep dolar,ya bir çamur doldurur ya bir altın parçası...dolar nasılsa ne önemi var ki geçti dersin bitti dersin...her adım da kendıne bır kez daha yönelirsin kanar durur bir yara...sırtını güvenli göğüslere yaslarsın,severler kabul ederler şevkat verirler çoğu kez ama hep giderler hep bir parça terk ederler...gözlerin başka gözlerle buluşur ellerın baska ellere dokunur...dersın kı o başkaydı,o bambaşkaydı candı aşktı...
    ve kalansan inan bana gidenin halinden anlamazsın...


 anlamıyorum anlamdıramıyorum çünkü ben ömrümce giden olamadım,yapamadım....

1 yorum:

Puzzle. dedi ki...

Aslında giden yoktur,bazen anlamaz seven gittiğini sandığı gidenin kendine gittiğini,dokunsa yüreğine,tutsa elini kalbinde anlar ki o oradadır.