10 Mart 2012 Cumartesi

maskeler düşer...

 bugünlerde maskem kolayca düşüyor oysa her sabah 5 dk yüzümü boyamakla geçiyor...
 kendimi güzel hissetmek mi güç verecek bana tabii kii hayır...
ara ara yüzüm düşüyor sebepsiz ekrana bakarken gözlerim doluyor,,,sabahları yine suratsızım evet servıse bındıgımde kımseye gunaydın dıyesım yok,boş gözlerle bakıp günaydın diyen sahte tebessüm istemiyorum mesala...masama oturup günlük gazeteleri okurken o saçma ebru şanlının plates hberlerınıde okumak istemiyorum...elif şafağın londrada böyleydi şöyleydi yazılarını okumuyorum yapay yapay...tuna kiremitçinin deprasyon çarelerine ne demeli yavrum ne gördün hayattan sen diyesim var cidden adam deprasyona girmeyi şımarıklık kabul ediyor...şimdi soruyorsun aslı derdin köşe yazarları mı?tabii ki değil...
  susuyorum çoğu kes ''sende birşey var sözüyle uyarılıyorum maskem kolayca düşüyor işte....
  içimde yine konuşuyorum kendimle sövüyorum gelmişime geçmişime,,,
  alıyorum kucağıma o sevimsiz kızı saçlarını okşuyorum,ufak bir öpücük konduruyorum...

Hiç yorum yok: