28 Ocak 2012 Cumartesi


14 Ekim 2010 Perşembe

sil baştan...

yok öle birşey kendimizi kandırma şeklimiz bu bizim...
nasıl başlayabilirsin ki en baştan...düşünsene bi sildim dediğin şeyler gelmez mi aklına...yırt at resımlerı,yazdığın yazıları,cıkar hayatında ona dair kaç insan varsa illa ki güçlüyüm naraları atacaksa ruhun yap hepsini ama aynaya baktığında kendinlesin...sen kır dök ben toparlarım nasılsa de sil baştan hadi başlıyorum de bir başkasına geçicek mi sanıyorsun hiç olmamışcasına sarabilecek mi dostun...
ruhumuzu kandırıyoruz sadece kaç kez sil baştan dedim kendime...kah ylbaşında dedim bunu kah her pazartesi...sonra güldüm geçtim kendime ben sil baştan yapamadım...
canımı acıtanları kolay affedemedim,hayatıma gerip hadi eyvallah deyip çekip gidenlerin ardından düşünmeden edemedim,öfkemi bastırmayı bir türlü baceremedim,,,
her sil baştan dedirten şeye lanetler okurken ruhun unutmayı beceremez ki...

Hiç yorum yok: