15 Ocak 2012 Pazar

ardışık sayıklamalar

  dolduralamayan boşluklara gebe ruhum,,,
  anıları unutturacak bir güç yok bende izler hep peşimde...mutluydum ben sarıldıgında kokusunu her duydugumda,bır tepsıye koyulan ıkı bardak ıkı sımıtle mutluydum...şimdi mi evet yine mutluyum hayatımdakı tum eksıklerı tamamlamısken eksık olan şey ruhumda...bir boşluk buyuyor gunler gectıkce ozlemle beraber,,,
   öfkeye boğulan hırsın içinde yeşeren ardışık sayıklamalarım var benım keskelerle amalarla avutamadıgım nıce çığlık...bastırılmayacak birşey değildir hüzün,yok edilemez değildir gözyaşı bir yutkunus bir boğaz düğümlenmesinden ibaret acı...
   şevkata merhamet eder istese tüm bedenim,,,adım adım izliyorum izleri sayfalardaki yüzlerin yerine yüzümü koyuyorum sahnemde oynatıyorum bu defa kendımı,,,şizofrenik duygulara esir oluyorum,,,
sonra şükrediyorum diyorlar ya hep bir eksi vardır hayatta yada hep bir eksik...
 
  

Hiç yorum yok: